PDA

View Full Version : Hoe moet je skins maken?

Eliane
28th February 2001, 21:15
Hey mensen,
Ik ben al een tijdje aan het proberen uit te vinden hoe je skins moet maken voor WINAMP,maar ik kom er echt niet achter :mad:. Ik kan het namelijk in het Engels niet goed volgen én met computers ben ik ook weer niet de handigste!!:confused: Dus wil iemand van jullie mij ff duidelijk uitleggen hoe ik een skin moet maken (NL, please). Enne voor ik het vergeet gebruik niet al te moeilijke woorden...alvast bedankt.
Mail naar: booalien@hotmail.com

groetjes -xxxx-

The Only Lynx
1st March 2001, 13:13
zie hollanders topic...
ik heb een link geplaats met alle bmp files en txt files die nodig zijn om te skinnen... als je deze gebruikt moet het lukken..

en ampburner is bezig aan een nederlandse tutorial!!!

groetjes nogmaals

aldotic
13th March 2001, 15:55
open es zo'n zipfiletje met een skin.....die bmp'tjes hebbie nodig.....

ampburner
15th March 2001, 19:38
Originally posted by The Only Lynx
zie hollanders topic...

hehe is dat zo? weet ik nix van ;) :D:D:D

Eliane - misschien heb je hier (vooral Jayn's post) (http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=38224) wat aan? (is in het engels maar ja :rolleyes: )

veel succes :)

The Only Lynx
16th March 2001, 18:59
Originally posted by ampburner
Originally posted by The Only Lynx
zie hollanders topic...

hehe is dat zo? weet ik nix van ;) :D:D:D

Eliane - misschien heb je hier (vooral Jayn's post) (http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=38224) wat aan? (is in het engels maar ja :rolleyes: )

veel succes :)

oooooooops
ik bedoelde kaboon

SORRY

Kaboon
16th March 2001, 19:19
Dat is niet helemaal waar. ;) :D Ik had jou gevraagd om een skin tutorial te maken voor mijn Nederlandstalige (algemene) Winamp FAQ waarmee ik bezig ben. Ikzelf heb weinig verstand van skinnen. Maar ik weet niet of ik er wel mee doorga. Die website staat even op een laag pitje, omdat ik behoorlijk druk ben met school en omdat de CYBERsex website op het moment een hogere prioriteit heeft. :D

The Only Lynx
17th March 2001, 19:52
ik heb het op het moment ook ontiegelijk druk.. heb niks meer geskind de laatste tijd.. daarna wil ik best een andere tutorial vertalen ofzo.. bijv die van wsd.. ik kan daar wel toestemming voor krijgen denk ik.. bij jayn :D

Kaboon
18th March 2001, 17:36
Ik zou in ieder geval blij zijn als ook maar iemand, die echt wat van skinnen afweet, een kleine beperkte tutorial en/of een help wil schrijven.

The Only Lynx
18th March 2001, 18:18
zoals ik al zei.. ik heb nu nog niet al te veel tijd.. het kleine beetje tijd dat ik vandaag had heb ik gestoken in een nieuw skin idee :)

Eliane
23rd March 2001, 14:00
Hoe gaat het ermee??met mij wel goed, behalve dan dat ik niet meer zo vaak mag internetten....Nou ja,ik kan er niets aan doen. Enne verder ik kan echt helemaal niets uitleggen voor het skinnen.Een idee wel, maarja ik maak er wel eentje (als het er ooit van komt, en als ik het snap) Nouja, dan maar wachten op de Nederlandstalige versie...

gr xxxx Eliane

Naamloos
25th March 2001, 08:18
Nieuw hier :) Ik heb ooit eens geprobeerd een skin te maken gewoon met paint, maarjah hij lukte niet echt dus ben ik maar gekapt

Ik heb misschien wel wat tijd om een soort handleiding te schrijven, maar als iemand nog suggesties heeft om het met andere programma's een skin te maken (Skinmaster) Dan kan ik je niet helpen. En waar moet ie gehost zijn? Ik heb wel een homepeetsj waar die op zich wel bij kan.

The Only Lynx
25th March 2001, 17:30
mijn nieuwste skin is af.. ik zal morgen een link posten en een screencap...

ik gebruik geen skin programmas.. alles met paintshop pro

The Only Lynx
26th March 2001, 07:55
The Woodshop (http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=45498)

mijn laatste skin :D