Go Back   Winamp & SHOUTcast Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 1213
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: matt_69
Forum: Modern Skins 23rd January 2006, 11:31
Replies: 12
Views: 3,592
Posted By matt_69
i hate resurecting old threads, also hate it more...

i hate resurecting old threads, also hate it more when this is my first post since september of last year... ne who..was thinking of continueing to work on this skin but i thought that theres not...
Forum: General Discussions 13th August 2005, 13:03
Replies: 33
Views: 6,226
Posted By matt_69
think of yourselves lucky, people in aus have...

think of yourselves lucky, people in aus have been back at school for 5 weeks now, we'd all love a holiday!
Forum: General Discussions 9th August 2005, 13:03
Replies: 13
Views: 3,405
Posted By matt_69
just 1. funny stuff, here in aus we had rove...

just 1. funny stuff, here in aus we had rove mcmanus commenting on the whole decent on his live show, was quite funny to listen to.
Forum: General Discussions 8th August 2005, 20:53
Replies: 53
Views: 9,605
Posted By matt_69
depends, one day cricket gets up to 300 sometimes...

depends, one day cricket gets up to 300 sometimes in around 4 hours, but afl usully only gets to like 80 sometimes in 1 1/2 hours...meh, just depends.

oh and rocker i take it for you football is...
Forum: General Discussions 8th August 2005, 12:21
Replies: 53
Views: 9,605
Posted By matt_69
haha, close enough :p

haha, close enough :p
Forum: General Discussions 8th August 2005, 08:22
Replies: 53
Views: 9,605
Posted By matt_69
aussie rules football scores no where near as...

aussie rules football scores no where near as many points(runs) as cricket does.
Forum: General Discussions 7th August 2005, 22:01
Replies: 53
Views: 9,605
Posted By matt_69
true that, but you can see the hand that the ball...

true that, but you can see the hand that the ball hit now :P
Forum: General Discussions 7th August 2005, 21:43
Replies: 53
Views: 9,605
Posted By matt_69
ahh...that last wicket shouldn't have been out,...

ahh...that last wicket shouldn't have been out, kasper's hand wasn't on the bat. we so would have won if it wasn't a shitty decision from umpire bowden
Forum: General Discussions 30th July 2005, 12:00
Replies: 15
Views: 2,881
Posted By matt_69
happy birthday mate!

happy birthday mate!
Forum: General Discussions 25th July 2005, 22:19
Replies: 53
Views: 9,605
Posted By matt_69
so do i most times, but i still enjoy playing. ...

so do i most times, but i still enjoy playing.

oh and vie, that rule esp. applies to this match, cause we haven't lost at lords since 1934, way back when bradman was in the team.
Forum: General Discussions 25th July 2005, 06:36
Replies: 53
Views: 9,605
Posted By matt_69
meanwhile, back on topic, australia will take...

meanwhile, back on topic, australia will take home the ashes, cause we are the bomb.

oh and chev, they take breaks cause otherwise it would b something like 8 hours straight in the sun running...
Forum: General Discussions 18th July 2005, 07:06
Replies: 17
Views: 3,676
Posted By matt_69
thats awesome!

thats awesome!
Forum: General Discussions 4th July 2005, 10:45
Replies: 42
Views: 9,199
Posted By matt_69
i don't live in america, and not sure on price...

i don't live in america, and not sure on price conversion, but if you could import a car, get this one - Holden Monaro CV8 (http://www.fast-autos.net/holden/vzmonaro17.jpg). one of the best...
Forum: General Discussions 28th June 2005, 13:05
Replies: 116
Views: 12,248
Posted By matt_69
you could at least upgrade to target, but kmart...

you could at least upgrade to target, but kmart ain't all that bad.

i work at the local newsagencies, cause my bosses own 3 in the district.

-matt
Forum: General Discussions 27th June 2005, 08:51
Replies: 14
Views: 3,050
Posted By matt_69
and its been over a year since i got spam in my...

and its been over a year since i got spam in my hotmail inbox... interesting...
Forum: General Discussions 26th June 2005, 14:21
Replies: 30
Views: 5,367
Posted By matt_69
even tho i should go for nicole cause im an...

even tho i should go for nicole cause im an aussie, id have to say Elizabeth Montgomery.
Forum: General Discussions 25th June 2005, 15:18
Replies: 9
Views: 2,341
Posted By matt_69
well wasn't that random

well wasn't that random
Forum: General Discussions 24th June 2005, 01:15
Replies: 13
Views: 3,006
Posted By matt_69
it couldn't get a bottle

it couldn't get a bottle
Forum: Modern Skins 20th June 2005, 15:03
Replies: 10
Views: 3,587
Posted By matt_69
hmm, not being rude, but that image definately...

hmm, not being rude, but that image definately needs a lot of work. at the moment, id prolly give that .5 out of 5. sorry, but thats my honest opinion.

-matt
Forum: General Discussions 19th June 2005, 09:31
Replies: 32
Views: 13,348
Posted By matt_69
under law [well in aus anyways], technically, as...

under law [well in aus anyways], technically, as soon as you write the words backup on a cd, it immediately becomes legal.
Forum: General Discussions 17th June 2005, 14:42
Replies: 27
Views: 5,831
Posted By matt_69
spot on, tho i do mine a bit differently. i work...

spot on, tho i do mine a bit differently. i work out the f(x+h) bit on the side, then just sub it in. makes it look a lot neater :D.

you wouldn't happen to b australian would you?
Forum: General Discussions 16th June 2005, 01:15
Replies: 27
Views: 5,831
Posted By matt_69
nah, k_rock923 got the answer, its 12x^3 + 3. and...

nah, k_rock923 got the answer, its 12x^3 + 3. and yeah, first principals is the very long and stupid way of doing the rule. uses limits and shit, too much work if you ask me.
Forum: Modern Skins 16th June 2005, 00:03
Replies: 12
Views: 3,958
Posted By matt_69
but doesn't winamp5 run off wasabi still? ...

but doesn't winamp5 run off wasabi still?

volker - if your looking for a designer, pm me.
Forum: General Discussions 15th June 2005, 14:14
Replies: 27
Views: 5,831
Posted By matt_69
what grade of maths is that? i was strugling to...

what grade of maths is that? i was strugling to remember the rules for that, and i do 2 maths at school :p. tho i do challenge you to find the derivative of 3x^4+3x using first principals haha (not...
Forum: Modern Skins 15th June 2005, 13:36
Replies: 12
Views: 3,958
Posted By matt_69
im no official, im not probly the best person to...

im no official, im not probly the best person to b commenting on this, but IMHO i have to agree with you that the skin is not the fully pledged property of winamp/aol and that some rights should...
Showing results 1 to 25 of 1213

 
Forum Jump