Old 1st August 2003, 11:32   #1
Passie30
Junior Member

Weten jullie misschien in Holland goede betaalbare Servers

Hallo lieve Shoutcast vrienden en vriendinnen,

Mijn naam is Pascale en sinds kort draai ik ook een mijn eigen radio via shoutcast over het internet
Ik vind het ontzettend leuk om te doen en het begon ook allemaal als een grapje maar nu wordt het toch wel steeds serieuser, wat ik opzich heel leuk vind hoor, alleen begin ik natuurijk te balen als een stekker dat mijn chello gewoon een ontzettende trage upload heeft waardoor ik gewoon niet meer dan max 3 luisteraars kan hebben en dan begint ie bij de mensen met een iets minder snelle pc al te bufferen!

Vele van mijn vrienden die willen luisteren zitten ook op msn en die beginnen dan te klagen natuurlijk!
Ik noem mijn radiozendertje MopsenRadio omdat wij super gestoord zijn met ons hondenras de Mopshond en voornamelijk draai ik dan ook voor al mijn clubvrienden die via de clubs van hetnet bij mij komen!

Ik zou zeer graag uit willen breiden daar ik weet dat er zeker per dag zo'n 20 luisteraars willen luisteren en wie weet nog wel meer!

Ik heb al in mijn beste Engels geprobeerd wat informatie in te winnen bij verschillende webhosters maar ik word er eerlijk gezegd niet veel wijzer van!!!
En de meeste zitten hier op de forums nog ruzie te maken of wie beter is etc etc daar word ik al helemaal moe van!

Diegene die ik heb aangeschreven komen dan met bedragen per luisteraar en dan moet je beginnen bij een bedrag van 25 dollar, ja is dit permaand, per jaar ik kan er geen wijs uit worden!

Ik zoek iemand die een stukkie van zijn server voor mij wil open zetten zodat wij met ons cluppie gewoon wat gezellige muziek kunnen maken en een beetje berichtgeving kunnen doen over onze leden en onze activiteiten!
Wie kan mij helpen of mij verwijzen naar een beetje redelijke site waar ik wel wijs uit word!!!

Ik hoop snel wat te mogen vernemen daar ik dit met ontzettend veel plezier doe maar met soms maar twee luisteraars hier het nut niet meer zo van in zie!

Overigens luisteren er ook veel mensen die met websites bezig zijn etc dus ik kan natuurlijk altijd reclame maken op mijn zendertje zodat ik weer een dienst terug kan bewijzen!

Hopende op snel wat goede informatie!

Groet ik een ieder van jullie

knuffies Pascale uit Lelytown

http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=177972
Passie30 is offline   Reply With Quote
Old 8th August 2003, 07:07   #2
Naamloos
Forum King

Naamloos's Avatar

Grote kans dat niemand dat doet, want het gebruikt nogal wat bandwidth, en dies best prijzig dezer dagen...

Ik zou maar gewoon zelf een shell kopen. (Zeer prijzig) Maar dan heb je een computer op afstand met volledige access, en kun je ermee doen wat je wil, en je hebt dan genoeg bandwidth... Ik weet niet hoe lastig is om het op te zetten, maar als het eenmaal werkt, heb je wel een leuk radio-servertje
Naamloos is offline   Reply With Quote
Reply
Go Back   Winamp & Shoutcast Forums > International Connection > International Connection

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules