![]() |
#321 |
Skin Wizard
(Forum King) |
jij ook!
don't be a thief of your own life.... : DEXYD - Digitally EXpressing Your Dreams Join the Winamp Enthusiasts Forum - Join the Winamp Skin Love facebook group: |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
FRISIAN
|
Zoals ik altijd al zeg
ze komen altijd weer terug........ Hoe is het in het Drentse ? en in Belgie natuurlijk veel meer sneeuw denk ik dan bij ons..... ( het noorden van Nederland) |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banned
|
pardon, ik weet dat ik de jongste niet meer ben , maar om me gelijk maar oud stof te noemen........
we houden op deze manier wel mooi die rus van de bovenste plaats in dit forum deel met zijn monoloog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
FRISIAN
|
????
volgens mij is dat gewoon een post van mij overtypen, hiervoor heeft het forum een reply with quote functie..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Forum King
|
Mja...
http://forums.winamp.com/showthread....51#post2731951 Zal wel een poging tot spam zijn... Toch weer mazzeltje dat signature niet werkt bij nieuwe leden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
FRISIAN
|
He Siebe
still alive zie ik, dat is een hele tijd geleden, kom je nog wel eens op het nederlandse winamp forum? het schijnt dat ik daar de enige nog ben die samen met Martin wat doet |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Forum King
|
Nederlands forum?
Jesus loves you [yes, you] so much, he even died for you so that you will not need to die, but live forever |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
FRISIAN
|
Hallo
het is weer bijna het eind van het jaar dus traditie is dat we weer ff wat van ons laten horen Allemaal alvast fijne dagen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Forum King
|
Hallo allemaal
Gezegende Kerstdagen en een knallend oud en nieuw! Jesus loves you [yes, you] so much, he even died for you so that you will not need to die, but live forever |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Moderator
|
Vrolijk pasen!?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
FRISIAN
|
Ben je mooi op tijd mee dit jaar....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
FRISIAN
|
traditie
vrolijk pasen, ben ik dit jaar eens eerst |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Skin Wizard
(Forum King) |
Beetje vroeg, maar gezien dit forum na 20 december wellicht niet meer werkt, bij deze alvast een gezellige kerst en een voorspoedig 2014.
![]() ![]() don't be a thief of your own life.... : DEXYD - Digitally EXpressing Your Dreams Join the Winamp Enthusiasts Forum - Join the Winamp Skin Love facebook group: |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Forum King
|
tja... ik las het ook net. Gezegende Kerstdagen allemaal voor diegenen die niet meeverhuizen naar www.winampforum.com
Jesus loves you [yes, you] so much, he even died for you so that you will not need to die, but live forever |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Skin Wizard
(Forum King) |
Alwaar wij ook ons hoekje hebben waar we heerlijkniets gaan zeggen
![]() http://www.winampforum.com/showthread.php?tid=81 don't be a thief of your own life.... : DEXYD - Digitally EXpressing Your Dreams Join the Winamp Enthusiasts Forum - Join the Winamp Skin Love facebook group: |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
FRISIAN
|
4 jaar verder en nogmaals ophalen die Nederlanders
Fijne jaarwisseling |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Forum King
|
tot volgend jaar!
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Member
|
Het is wel heel lang geleden dat ik in het forum van winamp bent geweest. Ben zelfs verbaasd dat mijn account nog werkt. Was alleen het wachtwoord vergeten.
Ik vind het wel jammer dat de ontwikkeling van winamp zo ongeveer stil ligt. Je wordt op deze manier ongeveer gedwongen om een alternatief te zoeken. We blijven afwachten of de oude tijden weer gaan herleven. Is lekker onderweg ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
FRISIAN
|
denk dat je heel lang moet wachten dat dit gaat gebeuren
de ontwikkeling ligt stil en zolang er niemand struikelt over de stekker van de server van dit forum blijft dit wel bestaan maar of er een nieuwe versie van Winamp ooit gaat komen denk ik persoonlijk niet. alternatieven zijn er zat maar functionaliteit is altijd het probleem. Er is geen andere speler die zoveel kan als Winamp |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Member
|
De reden dat ik na lange tijd weer terug ben komt vanwege de ipod mogelijk in winamp. Ik heb geen zin om iTunes te installeren voor alleen tijdens carnaval.
@NJK: Had jij vroeger niet een andere naam op het forum? Ik kan mij herinneren dat Spaceplay de oprichter van darkwave radio was. Ook nog een tijdje actief geweest op de Nederlandse hobby site van winamp. Is lekker onderweg ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#341 | |
FRISIAN
|
Quote:
op winampnederlands.nl nog steeds actief alleen valt er daar niet zoveel te doen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
FRISIAN
|
bijna weer tijd voor de jaarlijkse
Fijne kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar anders vergeet ik het zekers... |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Forum King
|
Fijne feestdagen man!
En de rest die dit leest Jesus loves you [yes, you] so much, he even died for you so that you will not need to die, but live forever |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
FRISIAN
|
en wie zitten er nu allemaal thuis te werken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
FRISIAN
|
een koele 32 graden volgens de weer app op de telefoon.
in de tuin echter tussen de schuttingen is het rond de 40, zo eerst maar even een koele plons in het zwembad wat nu al een watertemperatuur heeft van ongeveer 28 graden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Forum King
|
De kids zijn hier ook niet uit het zwembad te krijgen.
pff ik werk sinds ik thuis werk doorgaans op zolder, waar het nu zo'n beetje 327,9 graden is... Ik ben blij dat ik nu nog vakantie heb, ook al voelt het als een lang weekeind. Ik hoop dat het volgende week wat koeler wordt. Anders moet ik beneden gaan zitten maar omdat ik veel bel (servicedesk beveiligingsinstallaties) is dat voor de rest ook niet leuk en het leidt me af. /edit: WTF, over 3 dagen is mijn account hier officiëel volwassen. ![]() Jesus loves you [yes, you] so much, he even died for you so that you will not need to die, but live forever |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
The Albertan
|
Goede morgen,
Het is een beetje koeler hier vandaag. Verleden week is het dagelijks rond 30 geweest. Het is nu 9:20 in de morgen en 11 graden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
FRISIAN
|
Je krijgt Veenendaal er toch niet uit bij je.......
Het is hier nu een koele 17 graden en de komende week kan het weer eens in de nachten onder de 20 graden komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
FRISIAN
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Member
|
Thread necro.
Quote:
Seeing your avatar and signature, I had not expected that abbreviation from you! ![]() The combination of your name and your avatar also reminded me of some great music... Slechtvalk... Do you know it? It's Christian black metal. Noise, the likes of which Shai Hulud has never seen. But with religious lyrics. Your name is also a phrase in one of the songs from 'Falconry'. And they're from The 'Nether Lands' (have one or two Dutch songs, even?), which you seem to be... I'll leave you to your language again, now. ![]() But I should have written, "[...] Shai Hulud [...] seen heard [...]", of course. And I forgot to mention -- NJK, did you create that avatar yourself? I love it! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
FRISIAN
|
ben ik er eindelijk weer eens mooi vroeg bij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Member
|
I can imagine what THAT says!
![]() ![]() NJK, did you create your headphones kitty avatar yourself? (In the mean time, I searched for it and managed to find a bigger version. Which you probably already know/have. Still. "It's so fluffy I could die!" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
FRISIAN
|
no, a gif found on the internet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Member
|
Well. Thanks for using it, and making my evening, y'day!
![]() (You'd think I'd have seen all cat memes already. But obviously, I hadn't.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Forum King
|
Sorry, foutje bedankt, ik heb per ongeluk je post verwijderd.....
NJK Jesus loves you [yes, you] so much, he even died for you so that you will not need to die, but live forever |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
FRISIAN
|
eens kijken hoeveel van jullie nog een email krijgen als wij in dit draadje weer gaan posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
Display Modes | |
|
|