Announcement

Collapse
No announcement yet.

wij chatten in het nederlands thread.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het maakt mij weinig uit of het op de radio is.
    Als de site maar blijft bestaan en dat je dan de uitzending kan downloaden.
    Op de site kan je van enkele maanden terug nog de opnamen vinden.

groeten,

JR heuwing
    Is lekker onderweg

Comment

• Nieuw discussiepunt: plannen kabinet 2004 (presentatie plannen prinsjesdag).

In mijn ogen is de overheid compleet doorgedraaid. Ik ben het met de meeste plannen niet eens. Word veel te veel bezuinigd, op de meest knullige dingen. Maarja, blijkbaar is dit wat de (meeste) Nederlanders wilden...
      berkenpi.es

Comment

• Als niet nederlander heb ik geen idee waar het overgaat dus..

maar in de huidige economische sfeer.. sterke landen als duitsland en nederland waar het nu ook economisch minder gaat . daar komen dratische maatregelen uit voort.. en misschine zullen die veel mensen tegen de borst stoten maar het moet nu eenmaal zo denk ik.
        "Insanity -- a perfectly rational adjustment to an insane world."
        -R. D. Lang

Comment

• volgens mij is het slimmer om te investeren om de koopkracht te vergroten dan te gaan bezuinigen wat een negatieve economische spiraal veroorzaakt... Onze koopkracht is al achteruitgegaan de laatste 2 jaar, en als ze dan nog eens gaan bezuinigen helpt het natuurlijk niks

Comment

• hej! ik kan een beetje het nederlands spreken omdat ik ben een exchange student in Belgie. Ik ben graag van het nederlands thread kijken

Comment

• =D

Comment

• Originally posted by Naamloos
                volgens mij is het slimmer om te investeren om de koopkracht te vergroten dan te gaan bezuinigen wat een negatieve economische spiraal veroorzaakt... Onze koopkracht is al achteruitgegaan de laatste 2 jaar, en als ze dan nog eens gaan bezuinigen helpt het natuurlijk niks
                Bezuinigingen hebben juist als doel de koopkracht te vermeerderen, want hoe meer er bezuinigd wordt, hoe minder van de koopkracht afgedragen hoeft te worden aan de regering als belasting. Bovendien wordt een deel van het bezuinigde geld gebruikt om medische en educatieve situaties te verbeteren, wat op de lange termijn Nederland een sterkere economie als gevolg zal hebben

Comment

• Originally posted by Kaboon
                  Nieuw discussiepunt: plannen kabinet 2004 (presentatie plannen prinsjesdag).

In mijn ogen is de overheid compleet doorgedraaid. Ik ben het met de meeste plannen niet eens. Word veel te veel bezuinigd, op de meest knullige dingen. Maarja, blijkbaar is dit wat de (meeste) Nederlanders wilden...
                  Als die zotten nu bezuinigden op hun salaris.....

Comment

• Originally posted by Kaboon
                    Dik voor mekaar stopt ermee! (Niet dat ik dat jammer vind...) Er word met verschillende zenders onderhandeld over het voortbestaan.
                    Die oude DVM show's (enkele verkrijgbaar op CD)waren erg goed, maar de nieuwe hebben een hoop slechtere kwalitijd. Te veel persona, kabaal en flauwe kul.
                    Ik luisterde ernaar tot ongeveer een jaar geleden, toen had ik er genoeg van. Niet eens over gedacht tot nu, zo wel erg gemist, eh?

Comment

• Originally posted by baafie
                      Bezuinigingen hebben juist als doel de koopkracht te vermeerderen, want hoe meer er bezuinigd wordt, hoe minder van de koopkracht afgedragen hoeft te worden aan de regering als belasting. Bovendien wordt een deel van het bezuinigde geld gebruikt om medische en educatieve situaties te verbeteren, wat op de lange termijn Nederland een sterkere economie als gevolg zal hebben
                      Maar hebben we niet iets nodig op korte termijn?

Comment

• Originally posted by Naamloos
                        Maar hebben we niet iets nodig op korte termijn?
                        Geduld ben ik bang. Ik ben het wel met baafie eens; het is nu even de broekriem aantrekken en nog een jaartje langer doen met die PC...

UK
                        UpperKEES, that's the case!

Comment

• ik moest dus van spaceplayradio hier ff een post maken zodat jullie weten wie ik ben
                          (hehehehe )

wel, ik ben dus uhm, FlyingDutchman, ja
                          ken hier vrijwel niemand maar dat komt mss ooit nog wel goed
                          iig cool dat er zo veel nederlanders zijn

Comment

• Sorry I'm posting into your thread, but I'd like to ask a question.
                            I found that I as Swedish speaking automatically can understand some Dutch, when I read as an example manuals for my stereo . Do you feel you understand some of the scandinavian languages Norway/Swedish/Danish?
                            (I know both Dutch and the Scandinavian languages belong to the same family, but it's still funny cos' german is much more difficult)
                            i do not give facebook permission to print anything off my computer

Comment

• Originally posted by nybergh
                              Sorry I'm posting into your thread, but I'd like to ask a question.
                              I found that I as Swedish speaking automatically can understand some Dutch, when I read as an example manuals for my stereo . Do you feel you understand some of the scandinavian languages Norway/Swedish/Danish?
                              (I know both Dutch and the Scandinavian languages belong to the same family, but it's still funny cos' german is much more difficult)
                              i know some ppl who are danish, and if they talk to each other i can't understand a single word :S
                              and german in my opinion is very similar to dutch, just little differences...

i guess norwegian and swedish are much like danish, so, uhh i don't understand a single word

Comment

• tssk... je kent hier wel iemand =D

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎