Zie ik hier en daar wat knip- en plakwerk?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
wij chatten in het nederlands thread.
Collapse
X
-
Daar zat ik ook al aan te denken Baafie. De reviewers laten deze er vast niet door. En anders wordt ie misschien wel als een rip aangegeven en alsnog verwijderd. Helaas voor je maar leuk voor je als hij wel uitkomt.
Comment
-
Dat erbij te setten?
of bedoel je in het engels???
I've got the "yes" word from the original authors
en als het serieus moet dan gewoon iets van
I've got the permission of the original authors...
Maar ik zou em niet posten als ik jouw was.. ik denk niet dat je veel goeie comments krijgt of een hoge rating..
Comment
-
Originally posted by wildrose-wally
He Hollanders, was de Dik Voormekaar Show aan gisteren, het lijkt erop dat ik het gemist hebt.Misschien als ik wat ouder was geweest dat ik het wel leuk zou vinden.
FreeNsisTweaker, praat inderdaad met de reviewers zelf. Of met het opperhoofd, Mr. Jones.
Baafie & Weed, waar zijn jullie? Zie maar weinig activiteit van jullie de laatste tijd...
Comment
-
Originally posted by Belgian Bonzai
Ik ben geen Nederlander, maar een BelgWat me opvalt is dat hier behoorlijk wat Nederlandstaligen zijn; hoe zou dat komen? Ik noem Nederland het land van de Trance, heeft dat er iets mee te maken?
Groeten uit Adinkerke.
Comment
-
Originally posted by wildrose-wally
He Hollanders, was de Dik Voormekaar Show aan gisteren, het lijkt erop dat ik het gemist hebt.Wanna see my Winamp 3?
Comment
-
Originally posted by Kaboon
Baafie & Weed, waar zijn jullie? Zie maar weinig activiteit van jullie de laatste tijd...
Maar sowwy!"Insanity -- a perfectly rational adjustment to an insane world."
-R. D. Lang
Comment
Comment