Announcement

Collapse
No announcement yet.

wij chatten in het nederlands thread.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zie ik hier en daar wat knip- en plakwerk?

Comment

Daar zat ik ook al aan te denken Baafie. De reviewers laten deze er vast niet door. En anders wordt ie misschien wel als een rip aangegeven en alsnog verwijderd. Helaas voor je maar leuk voor je als hij wel uitkomt.
      berkenpi.es

Comment

Ik ben bezig met het vragen van toestemming aan de makers. Tot die tijd zal ik hem niet toevoegen op winamp.com. Heeft iemand trouwens een idee hoe aan de reviewers duidelijk te maken dat ik er toestemming voor heb gekregen?

Comment

Dat erbij te setten?

of bedoel je in het engels???

I've got the "yes" word from the original authors

en als het serieus moet dan gewoon iets van

I've got the permission of the original authors...

Maar ik zou em niet posten als ik jouw was.. ik denk niet dat je veel goeie comments krijgt of een hoge rating..

Comment

Originally posted by wildrose-wally
            He Hollanders, was de Dik Voormekaar Show aan gisteren, het lijkt erop dat ik het gemist hebt.
            Op Radio 3FM bedoel je? De Dik Voormekaar Show kun je daar elke zaterdag ochtend horen. Ik vindt er zelf weinig aan... Veel te veel gezwets. Maar het is ook van voor mijn tijd. Misschien als ik wat ouder was geweest dat ik het wel leuk zou vinden.

FreeNsisTweaker, praat inderdaad met de reviewers zelf. Of met het opperhoofd, Mr. Jones.

Baafie & Weed, waar zijn jullie? Zie maar weinig activiteit van jullie de laatste tijd...
            berkenpi.es

Comment

Ik ben geen Nederlander, maar een Belg Wat me opvalt is dat hier behoorlijk wat Nederlandstaligen zijn; hoe zou dat komen? Ik noem Nederland het land van de Trance, heeft dat er iets mee te maken?
              Groeten uit Adinkerke.

Comment

Originally posted by Belgian Bonzai
                Ik ben geen Nederlander, maar een Belg Wat me opvalt is dat hier behoorlijk wat Nederlandstaligen zijn; hoe zou dat komen? Ik noem Nederland het land van de Trance, heeft dat er iets mee te maken?
                Groeten uit Adinkerke.
                sou bes kunnen, misschien omdat Nederland goeie welvaart heeft --> meer gebruikers met internet ?

Comment

*haalt hem omhoog*

Comment

Originally posted by wildrose-wally
                    He Hollanders, was de Dik Voormekaar Show aan gisteren, het lijkt erop dat ik het gemist hebt.
                    Ze hebben nu ook een internet site he?? www.tros.nl/dikvoormekaar ofzo.. weet het niet zeker.
                    Wanna see my Winamp 3?

Comment

Originally posted by Kaboon

Baafie & Weed, waar zijn jullie? Zie maar weinig activiteit van jullie de laatste tijd...
                      Ja sorry, thuis gezeten om te studeren, en nu examens. Maar als ik in de buurt van mijn comp ben kun je checken door in #******* mij te pm'en. Dan weet je of ik hier ben of niet.

Maar sowwy!
                      "Insanity -- a perfectly rational adjustment to an insane world."
                      -R. D. Lang

Comment

Heb het behoorlijk druk man.. de forums staan nu laag op het lijstje.

Comment

Schiet niet echt op nee... maaruh waar zulle we t is ff over hebbe????

Comment

Sex drugs en rock 'n roll!!
                            "Insanity -- a perfectly rational adjustment to an insane world."
                            -R. D. Lang

Comment

MTV censorship
                              Snacks drums en rock 'n roll!!

Comment

Originally posted by baafie
                                lol... ok ik weet een (dom) onderwerp

Maxima!

wat een gezeik allemaal, ik wordt er echt ziek van al die maxima sut.. tis maar een konigin, tkomt echt over alsof ze boven ons staat

Comment

Working...
                                X