Koningshoerenhuis afschaffen. Meteen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
wij chatten in het nederlands thread.
Collapse
X
-
Het 'staatshoofd' zoals ze haar noemen heeft totaal geen invloed. Het enige waar ze goed voor is, is het vullen van de portemonnee van de directeur van de privé. Afschaffen dus, scheelt miljoenen per jaar. En hoeveel hongerige afrikaanse mondjes kun je vullen met miljoenen guldens? Juist ja, miljoenen.
Comment
-
-
Daar ben ik niet zo bang voor Naamloos. Onthou dat pappa Maxima nog steeds bji ons "slecht" bekend staat. Wat hebben wij bovendien nou met Argentinië te maken? IMO niet zo veel. Laat ze wat mij betreft maar gewoon vrolijk trouwen als ze dat gelukkig maakt. Het had iets minder groots gekund, daar ben ik het wel mee eens.
Comment
-
-
Welkom terug Weedsatan!Nu moeten we weer eens een paar toff discussies gaan verzinnen.
Comment
-
-
Elaba, ik ben dan wel nen'ollander, maar ben sinds september verhuist naar Belgie (fiscaal gezien beter lol.).
k'eb eigenlijk nooit geweten dat er ook interationame forums op winamp stonden.
Even over het feit dat er veel nederlanders en belgen zijn. De Nederlanders en Belgen zijn over het algemeen vrij sterk in andere talen. (met name engels) Franse en Duitse mensen bijvoorbeeld verdommen het om in een andere taal te spreken, en dus zul je ze hier niet veel vinden.don't be a thief of your own life.... : DEXYD - Digitally EXpressing Your Dreams
Join the Winamp Enthusiasts Forum - Join the Winamp Skin Love facebook group:
Comment
-
-
Tja, het is wat dat hele Srebrenica drama. Maar zo iets zo lang moet duren voordat er ooit eens iemand over begint, snap ik niet. Vindt het ook een beetje raar dat het kabinet van nu de consequenties daarvoor moet nemen...
Comment
-
Comment