Jawel hoor... ze zeggen alleen dat ze liever niet willen, zodat wanneer het op de formatie aankomt, ze zeggen zo van "We willen alleen als wij *vul hier in VVD-standpunt in* gaan doen", etc. Dus dat komt wel goed, ze hebben nl. altijd gezegd: "Als het echt nodig is, dan gaan wij wel in de regering, want het land moet natuurlijk wel geregeerd worden".
Announcement
Collapse
No announcement yet.
wij chatten in het nederlands thread.
Collapse
X
-
Ik volg het allemaal niet zo erg, maar het klinkt allemaal vrij ingewilleld. Ik wil nog wel eens zien hoelang ze het volhouden.don't be a thief of your own life.... : DEXYD - Digitally EXpressing Your Dreams
Join the Winamp Enthusiasts Forum - Join the Winamp Skin Love facebook group:
Comment
-
-
Valt de Lijst Pim Fortuyn uit elkaar, ja of nee? Wel een beetje gezeur, zoals iedereen eigenlijk ook had verwacht...
[edit]Dit is eigenlijk ook een *bump*, zodat de Nederlanders weer een beetje gaan kletsen hier.De International Connection is zo... saai![/edit]
Wanna see my Winamp 3?
Comment
-
-
or MR Mdon't be a thief of your own life.... : DEXYD - Digitally EXpressing Your Dreams
Join the Winamp Enthusiasts Forum - Join the Winamp Skin Love facebook group:
Comment
-
-
Buitenlander op zoek
sorry maar mijn nederlands is niet heel goed. ik heb een groot problem, omdat ik niet weet hoe ik een winamp plugin kun opnem. ik wil een anitmatie voor een video van mij en ik heb geen zin het op video op te spelen. Is er iemand die weet hoe ik dat op de pc kan doen?
Wer kann mir sagen wie ich, für ein Video von mir, Winamp-Plug-ins aufnehme.
Ich möchte also irgendeine Möglichkeit haben, die mir den Umweg ( Aufnahme der Szenen über den TV Ausgang, Videorekorder, Einspielen über den Tv Eingang ) erspart. Gibt es sowas überhaupt und wenn ja wo bekomme ich das? Danke. Vielleicht fühlt sich ja auch jemand dazu berufen, solch ein Programm zu schreiben. Haha
Comment
-
Comment